Tuesday, December 29, 2009

Tahun Baru


Diam tak diam lagi dua hari untuk ke tahun 2010, Pelbagai kenangan pahit manis di 2009 akan menjadi kenangan. Azam tahun baru?... Azam aku pada tahun baru sama macam tahun2 yang lepas. Cuba menjadi yang lebih baik dari tahun sebelumnya.

Aku harap di tahun 2010 ni, aku akan lebih berjaya dalam hidup dunia dan akhirat. Aku akan cuba perbaiki kelemahan2 diri. Jangan banyak tinggal sembahyang. Itu yang paling utama. Semoga allah menetapkan iman aku, bukakan pintu hati aku ke jalan allah. Aku kadang2 lalai dan leka dengan duniawi.

Umur makin meningkat, kita xsedar kita makin tua, tapi bila aku lihat anak2 aku makin membesar baru aku perasan, oohh.. aku ni dah tua. hehehe.. Aku bukan xpuas dengan apa yang aku kecapi sekarang. Malah aku amat bersyukur. Cuma aku nak meninggkatkan pencapaian diri aku semaksimum yang boleh. Insyaallah.

1 comment: