Tuesday, December 29, 2009

Nurraimi Bt. Wahid

Nurraimi ni adik perempuan aku. Usianya 10 tahun lebih muda daripada aku. Ohh.. bertambah tua lagi aku rasa diri aku ni. Sebab dia pun sekarang dah besar panjang. Dia anak bongsu dalam keluarga aku. Dia kamceng dengan rahim (abang di atas emi) walaupun rahim ni agak garang. hehehe..

Emi ni pada aku, dia rajin, ringan tulang, baik, selumber, cantik, merendah diri dan paling aku respek ialah dia seorang yang pandai berdikari. Banyak perkara yang hendak dilakukan, dia mampu lakukan tanpa perlu pertolongan dari orang lain.

Dia agak manja skit, biasalah anak bongsu. Dia juga agak rapat dengan abah aku, dengan aku bukan xrapat, cuma beza umur kami 10 tahun membuatkan gurauan kami berbeza.

Seingat aku, aku tak pernah rasa nak marah emi. Habis kuat pun aku tegur cara baik jika emi buat perkara yang aku xsuka.

Harapan aku, adik aku yang sorang ni berjaya dalam dunia dan akhirat.

1 comment: