Sunday, December 13, 2009

Gitar




Aku juga telah mula dengan hobi baru iaitu bermain gitar. Masa sekolah dulu dah start main gitar tapi tak begitu serius sebab gitar pun ada satu je itu pun adik aku punya. Kena berebut dengan adik aku yang bernama Rahim tu. Biasa la aku sebagai abang kena la mengalah dan gitar tu pun dia yang beli, so aku tak boleh la nak lebih-lebih. hehehe..

Sebulan lalu aku sambar sebuah gitar akustik dan sebuah buku belajar gitar atas nasihat Rahim dan member-member aku yang boleh le petik gitar sikit-sikit tu. Gitar yang aku beli agak mahal jugak la bagi aku, brand Ibanez. Bak kata orang tua-tua, Menang membeli alah memakai. Tak padan dengan kemahiran aku memetik gitar yang tak beberapa nak reti ni. Tapi demi kepuasan, aku beli jugak. Setakat ni aku berpuas hati dengan hobi bermain gitar ni dan aku akan terus praktis dan praktis sehingga aku dapat memetiknya dengan baik.






No comments:

Post a Comment